Idag fyller jag år. Det har varit en ganska trevlig födelsedag dock måste jag erkänna att det tog emot lite extra mycket att gå upp 06.20 för att gå till jobbet. Dagen flöt i alla fall på ganska bra och rätt som det var så var klockan redan kvart i fem. Efter jobbet åkte jag till Östermalmstorg för att möta upp min mor och syster och äta på TGI Friday's. Jag var där först och fick vänta på dem i cirka 20 minuter men det gjorde ingenting.

Vi hade en mycket trevlig middag och jag fick några presenter som jag inte orkat fotografera, men det jag fick var i alla fall: en skrivare, ett inramat foto på Krusse (min katt), presentkort på 4sound, presentkort på systembolaget och DVD-boxen med alla Harry Potter-filmerna!

Insåg precis att jag inte skrivit något om julafton heller! Det var väldigt trevligt det med, jag firade hemma hos min syster och hennes sambo tillsammans med hans föräldrar och min kära mor. Vi kollade på Kalle Anka, diskuterade gravididet (min syster är gravid) och en massa annat och kollade även på Svensson, Svensson.
Det jag fick i julklapp var: presentkort på H&M, 100 000 par strumpor (nej men typ 15), en Boss TU-3 (stämapparat) och två tröjor... Jag tror det var allt! NEJ JUSTE FICK 24 st VANILLA COKE AV ALEX. Så jävla värd present. <3

Nu ska jag strax sova!