Idag är det torsdag vilket betyder att det är den 22 december som i sin tur betyder att det är julafton om två dagar. Det är helt sjukt, jag kan verkligen inte fatta det. Sitter just i denna stund och diskuterar med en kompis om när vi ska ses och frågar hur helgen ser ut, haha. "Ja, det är ju julafton på lördag, ja..."
Vi har det lite virrigt på internleveransen just nu på jobbet också, istället för de vanliga 8 personerna som vi brukar vara så är vi i stället 12-15 som jobbar där och allt är kaos. Vi är de som har mest att göra just nu då alla butiker beställer in varor från oss som om det inte fanns en morgondag.

Skulle även passa på att handla lite julklapper för schysst p-pris efter jobbet och hade samlat ihop mina artiklar i en korg bakom kassan till och med. Efter att ha väntat i 15 minuter med kölappen i handen säger Micke att det inte blir några p-prisköp idag. Tack för informationen, FÖR 15 MINUTER SEN. Får se till att betala skiten imorgon när butiken öppnar helt enkelt.

Efter jobbet ska jag träffa Emilia för att käka en fet jävla hamburgare för att citera henne ordagrant och sedan gå på bio! Vi ska se Sherlock Holmes, fett taggad. Jag såg den första för bara några dagar sen och jävlar vad bra den är!
Jag hoppas att tvåan är minst lika bra!



Vill passa på att tipsa om den här feta låten.

Sage Francis – Good Fashion

PEACE!