Om titeln inte var tillräckligt avslöjande så har jag pisstråkigt. Jag sitter och kollar runt på GifYo och ser en massa söta tjejer småflörta med kameran och konstiga killar som gör asroliga miner. Jag bestämde mig alldeles nyss för att gå till affären och handla skinka, gurka och möjligtvis chips och cola. Jag måste bara bestämma mig för om jag vill fortsätta kolla på Pretty Little Liars, titta vidare på The Secret Circle som jag påbörjade tidigare idag eller kolla på något helt annat. Och JA, jag älskar tonårsdraman. Håll käft!

Jag har spelat fett mycket gitarr idag, det var länge sen det var såhär kul. Det känns så nytt och fräscht! Jag lärde mig att spela It Never Ends med BMTH, mest för att den är ganska lätt att komma ihåg! Jag behöver dock komma på fler låtar som jag ska lära mig för övnings skull så att jag kan bli bättre också. Det är liksom lite roligare övning att lära sig nya låtar än att nöta gamla om och om igen. Jag har faktiskt en lista på en massa låtar jag vill lära mig, men de är många bra mycket svårare än vad jag klarar av, haha. Men en vacker dag, då jävlar!

Btw om ni har GifYo, följ mig: K4M0N! Om inte... SKAFFA! Det är askul!