Vi fick sluta tidigare idag vilket var riktigt NICE. Vi var klara så snabbt med allting att vi förtjänade det, hehu.
Nu sitter jag hemma och tar det lite lugnt istället för att stressa som jag hade väntat mig att behöva göra. Jag skulle egentligen ha träffat Emilia vid det här laget och suttit på bion nu, men hennes frisör var tydligen väldigt seg idag och sen ringde även hennes pappa och bad henne komma hem så fort hon var klar för att förbereda inför morgondagens julmiddag så just nu väntar jag på att höra från henne vilken tid vår sena bio går istället!

Det passade lika bra för min del då jag nu hunnit med att duscha, slå in julklappar och installerat mina nya högtalare till datorn som jag köpt idag! Håller även just nu på att installera Pro Tools, ett inspelningsprogram som jag köpte idag med tillhörande mic! Så snart kommer jag antagligen att börja länka till lite vocal covers. :)


+

Dagens inköp (+ julklappar, men de kan jag ju intre visa upp!)