Hemma från spelningen i Åkersberga, har var det ett tag nu. Det var i alla fall soft, det var bra mycket bättre utrustning än vad jag förväntat mig vilket självklart var en positiv överraskning. Dock märkte jag i efterhand att ljudet utåt var väldigt kasst, om man ville få bästa möjliga upplevelse av musiken skulle man sitta backstage med stängd dörr, där jävlar hörde man allt perfekt!

Det var en soft kväll i alla fall, gör gärna om det snart. Det var roligt att spela på nya gitarren också, är kär i den. Det är verkligen skillnad jämfört med min Kelly, min Schecter är så lätt och smidig! Och snygg... hehehe...
Jag borde ta en såndär ultrasnygg poserbild när jag står med gitarren framför kameran. Någon gång. Kanske.

Efter spelningen så var planen att jag skulle möta upp Gustav och gå ut precis som förra fredagen, men tyvärr så var han alldeles för trött för det och lämnade återbud. Ledsen Erik. Jag var riktigt taggad på en schysst bromance-kväll med min lilla Gustis! Imorgon har jag hur som helst tid i tvättstugan, kanske hittar något spännande i hallen då igen!?
Jag vet inte ännu vad som händer framåt kvällen, men det märker jag väl imorgon. Syrran smsade tidigare idag och undrade om jag ville komma över för att göra lite knäck, vilket vore jääävligt gott att trycka i sig! Men vi får se som sagt!